Alle pdf's en boeken zijn verdwenen uit iBooks.

Als ik iBooks open zie ik mijn pdf"s en boeken niet meer. Ook crashed de app heel snel. Ik heb gebruik gemaakt van iCloud, maar ook daar zie ik de inhoud van iBooks niet terug.

Reacties

  • Ik heb het ik heb hetzelfde probleem, na installatie iOS 9.3.1 zijn mijn boeken in de iBook weg.
  • Ja dat heb ik al vaker gelezen, en ook regelmatig uitgeprobeerd na elke update maar het werkt nog steeds niet. Ik had er ca. 1000 pdf-jes in staan. En ik ben er ca. 800 kwijt geraakt. En ik had nog wel een backup gemaakt op de MacBook Pro. Jammer .....
  • Is er dan een app dat betrouwbaarder is dan iBooks? Ik heb precies hetzelfde meegemaakt ...' Pfff.
  • August 2016 aangepast
    Ik was ook al mijn Pdf bestanden kwijt maar deze kwamen terug onder het kopje alle boeken en daarn gewoon weer onder pdf .
    Ik mis wel een paar boeken maar weet niet meer of ik die zelf al verwijderd had.
  • Is dit probleem inmiddels opgelost? Durf namelijk de nieuwe versie niet op mijn IPad te installeren, omdat ik alles in IBooks kwijt ben op mijn IPhone. Iemand een suggestie hoe ik het weer terug krijg op mijn Iphone?
  • Hetzelfde is mij overkomen. Alle pdf’s uit boeken waren verdwenen van de ene op de andere dag. Hulp gevraagd bij Apple maar kreeg te horen dat alleen boeken die via Apple waren gekocht in de iCloud worden opgeslagen. Ben nu dus alles kwijt. Zo stabiel is de iPad toch ook weer niet.
  • Vreemd, ik heb veel boeken in de app staan waaronder ook veel PDF en die staan gewoon nog in de cloud.
    Ook na updaten, en nee dit zijn grotendeels niet gekochten boeken uit de store.

    Oa. Handleidingen van bv mij auto blijven gewoon staan na een update
  • Ibook crashte op mijn ipad een aantal keren. Na uit- en inloggen nog steeds. Liet daarbij ook een aantal alleen maar boeken zien, aangeschaft in the store. Maar toch ook nog steeds documenten die ik buiten de store in ibook had opgeslagen. En vandaag zie ik alleen maar boeken uit de store bij mijn verzamelingen in de bibliotheek en zijn zijn alle andere documenten, tientallen, zomaar verdwenen. Zonder waarschuwing. Wordt apple onbetrouwbaar voor gebrulkers?!
Log In of Registreer om te reageren.