Berichten van vorige iPhone?

July 2016 aangepast in Algemeen
Is het mogelijk dat bij de berichtweergeving de gedownloade apps en bepaalde uitvoeringen van mijn vorige i phone op mijn i phone komen? Mijn ex heeft mijn vorige i phone en op mijn berichtweergeving komen uitvoeringen die ik niet gedaan heb. Bijvoorbeeld snapchat is bijgewerkt, of betaling met paypal..

Reacties

  • July 2016 aangepast
    Kan het doordat we dezelfde apple id hebben en samen onze gsm bij i tunes synchroniseerden? Het is nu al een jaar dat we uit elkaar zijn maar dit viel me nu pas op.. mijn vriend had dit ontdekt en hij vond het nogal raar dat ik met paypal betaalt had op badoo terwijl ik geen badoo heb, maar er is idd ook geld af van mijn rekening.. Kunnen jullie me helpen aub
  • July 2016 aangepast
    Het beste is ieder zijn eigen Apple ID.
    Één (gezamenlijke) Apple ID voor 2 volwassenen veroorzaakt altijd vreemde situatie wanneer de relatie uit is, u kunt dit vergelijken met een gezamenlijke rekening.

    Let wel op: dat de aangekochte apps blijft bij dat Apple ID.
    Indien u een nieuw Apple ID aanmaakt dan heeft u géén recht van de reeds aangekochte apps met dat Apple ID.
    De reeds aangekochte apps kunnen niet worden overgeheveld naar de nieuw Apple ID.

    Diegene die de gezamenlijke Apple ID behoudt moet het wachtwoord wijzigen.
    Bespreek maar eerst wie dat Apple ID behoudt en wie een nieuw Apple ID aanmaakt.

    Apple ID Support.
    Uw account en Apple ID.
    Uw Apple ID beheren.

    Edit:
    Vergeten deze belangrijke link toe te voegen.
Log In of Registreer om te reageren.