iPhone 5s wil zichzelf uitschakelen?

June 2016 aangepast in iOS 10 of eerder
Mijn Iphone wil zichzelf ineens uitschakelen. Hij lag op de stoel en ik kreeg een whatsapp bericht, het scherm lichtte op zoals gewoonlijk, maar ineens verscheen er op mijn scherm het schuifje dat je je telefoon kan uitschakelen. Ik heb op annuleren gedrukt en toen kwam mijn beginscherm weer terug, toen ik nog een paar keer op de homeknop drukte, begon de telefoon 2 screenshots te maken. Daarna nog wat vage dingen. Heb een harde reset gedaan en nu werkt het weer normaal, maar aangezien ik nog in de garantieperiode zit, wil ik blijvende problemen graag voorblijven. Is dit iets onschuldigs of gaat dit van kwaad tot erger worden en waar zou het aan kunnen liggen?

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Of dit van kwaad naar ergen kan gaan. Kan je niet over uitspreken. Dit kan altijd een software fout zijn in combinatie van hardware, waarbij hij denkt dat de sluimer werd ingedrukt. Je kan altijd proberen je gsm eens te kuisen (tandenstoker voor vuil weg te halen). En het is aan jou om te kiezen om je gsm binnen te brengen. Maar als het bij die ene keer blijft is dat niet zo erg.
Log In of Registreer om te reageren.