Telefoon gestolen, reservekopie verdwenen uit iCloud?!

June 2016 aangepast in iCloud
Hi,

Afgelopen weekend is mijn Iphone 6 gestolen. Inmiddels heb ik een nieuwe Iphone (ook een 6), maar nu geeft mijn iCloud aan dat er helemaal geen reservekopie beschikbaar is en dat terwijl ik wekelijks een reservekopie maakte. Ik heb helaas geen kopie gemaakt via iTunes.

Kunnen de dieven dit hebben verwijderd en zo ja is er enige manier hoe ik mijn bestanden/foto's weer terug kan krijgen? :(

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    June 2016 aangepast
    Op welke iOS versie werkte die gestolen iPhone? En op welke iOS versie draait de nieuwe iPhone? Men kan geen backup terugzetten (of vinden in iCloud) gemaakt met een nieuwere iOS versie op een toestel met een oudere iOS firmware.
  • Ik vermoed dezelfde iOS. Als ik inlog op iCloud via de pc kan ik ook geen backups vinden!
  • timoshatimosha    Moderator
    Dan zijn er ook geen backups aanwezig in iCloud.

    Lees het onderstaande artikel eens:

    http://www.appletips.nl/gestolen-verloren-iphone-ipad/
  • Ik heb alles meteen geblokeerd toen ik er achter was dat hij gestolen was.

    Maar dieven kunnen dus inderdaad je backups verwijderen uit iCloud? :/ Wat ontzettend balen!
  • timoshatimosha    Moderator
    Maar dieven kunnen dus inderdaad je backups verwijderen uit iCloud?
    Zonder jouw iCloud Apple ID + paswoord kunnen dieven helmaal niets. Ook geen backups verwijderen uit iCloud. Ik neem aan dat het toestel beveiligd was met een vingerafdruk en een toegangscode.
  • Wel met toegangscode inderdaad, ik snap er dan helemaal niets van.
    Toen ik afgelopen jaar overging van iPhone 5 naar 6 stonden er ook nog meerdere backups in. Ik heb dit zelf echt niet verwijderd.
Log In of Registreer om te reageren.