Verkochte iPhone uit Bluetooth venster verwijderen...??

Vorig jaar kocht ik een nieuwe iMac, ik koppelde mijn iPhone 6+ via bluetooth. In het najaar 2015 verkocht ik deze iPhone, die ik keurig had afgemeld bij Apple, find my phone etc. Ik kocht toen de iPhone 6s + en die koppelde ik opnieuw via bluetooth, nu staan er al maanden twee iPhones genoemd in het bluetooth overzicht schermpje. De tip hoe een iPhone o.i.d. te ontkoppelen, werkt niet, dan krijg ik de melding dat de iPhone die ik wil verwijderen niet bereikbaar is. Dat klopt, maar hoe verwijder ik nu alsnog die verkochte iPhone uit dat schermpje...iemand een suggestie?

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    In Systeemvoorkeuren ▸ Bluetooth zie je alle (ooit) geconnecteerde apparaten rechts zal je een kruisje zien als je over de naam gaat met de muis. Dit zal het toestel doen vergeten.

    Lukt dit toch niet dan zal je moeten dit bestandje verwijderen /Library/Preferences/com.apple.Bluetooth.plist, herstart hierna de computer. Let wel dit verwijderd alle reeds geconnecteerde apparaten.
  • Bedankt voor je bericht. Je eerste tip werkt niet, d.w.z. de verkochte iPhone verdwijnt niet, er komt wel achter te staan 'koppel'. Het tweede vind ik teveel risico omdat ik dan alle gekoppelde apparaten kwijt ben en opnieuw moet koppelen. Ik heb besloten het dan maar te laten staan. nogmaals dank, Ronald
  • QuintenQuinten    Moderator
    Oke, mag ik deze discussie afsluiten?
Log In of Registreer om te reageren.