Appel Time Machine defect hoe nu verder

Mijn Apple Time Machine is defect
Ik heb de HDD eruit gehaald en ik probeer de oude bestanden die erop staan te lezen via een Renkforce USB 3.0 IDE+ SATA converter. Via het schijf hulp programma zie ik de HDD op mijn scherm staan, maar het bestand laat zich niet openen.
Schijf-diagnose vertelt me dat de schijf in orde is! info vertelt me Innostor Ext.HDD. Media
Wie kan me vertellen hoe ik dat bestand kan open?

Reacties

• Dat bestand laat zich volgens mij enkel lezen met Time Machine (de software), dus ik zou die eerst gaan zoeken. Anderzijds zul je de systeeeminstellingen van time machine moeten laten verwijzen naar de nieuwe schijf...

Maar wat is er defect? de software, de schijf of de voeding van de schijf?

Of heb jij zo'n Wifi station van Apple met harde schijf, Ik dacht dat al die voedingen al lang gesneuveld waren.
  • Hallo Theo, het was een wifi station van Apple met harde schijf.
    Naar mijn idee zit het probleem in het systeem buiten de HDD (software of hard ware matig) waar de voeding nog aanwezig is.
    Naar mijn idee heb ik een app nodig die de HDD kan aansturen en daar kan ik geen info over vinden, helaas!
    Arie
  • Een groot probleem bij die wifi stations was het opblazen van de condensatoren, bij velen al tijdens eerste jaren. Dus jij kan gelijk hebben, het is niet noodzakelijk de HDD. Maar als schijndiagnose de schijf ziet en kan controleren lijkt het mij dat je verbinding hebt. Schijf diagnose kan toch ook activeren?
  • Helaas Theo, ik heb al van alles geprobeerd met schijf diagnose maar daar kom ik geen stap mee verder.
    De schijfdiagnose ziet de HDD en ik kan de diagnose laten uitvoeren en daarna krijg ik de tekst op mijn scherm " de HDD is oké " maar voor de rest .......... niets en zeker niet activeren omdat ik daarvoor geen software op mijn Mac heb staan en dus naar op zoek ben.
  • Activeren is toch een opdracht in het schijfhulpprogramma?
Log In of Registreer om te reageren.