Op Apple Music ontbreekt NPO Klassiek

Sinds enkele weken is de radiozender NPO Klassiek niet meer af te spelen op Apple Music. De overige NPO-zenders werken wel. Enig idee wat er aan de hand is?

Reacties

• KorKor
    25 April aangepast
    Inderdaad, hier ook. De link in Apple Muziek werkt zo te zien niet meer. Wat we kunnen doen, is contact op nemen met NPO Klassiek.
    https://www.npoklassiek.nl/contact

Hopelijk hebben zij een contact bij Apple Music (TuneIn) om een en ander te herstellen.
  • Ik heb ook met Apple support contact opgenomen. Heeft me meer dan een half uur gekost, na allerlei testjes op mijn Mac werd ik doorverbonden met een senior advisor. Uiteindelijk kwam men tot de conclusie dat het niet bij mij lag. Ze wilde wachten op het antwoord van NPO. Als dat niet tot een oplossing leidt, dan gaan ze het escaleren naar hun technische team.
  • Prima actie Kor! Ik heb inmiddels het probleem aangekaart bij NPO Klassiek. Nog geen reactie.
  • Hier ook nog geen reactie, zal wel na het weekend worden vrees ik.
  • Zojuist van NPO Klassiek een reactie ontvangen. De fout zou bij TuneIn liggen. NPO heeft al enkele keren conact gehad met TuneIn maar dat heeft nog niet tot aanpassing van ‘de foute stream’ geleid. Aldus NPO. Afwachten dus.
  • Ja, hier ook. Ik heb het antwoord doorgestuurd naar Apple en gevraagd of ze aan hun techneuten kunnen vragen om contact met TuneIn op te nemen om het probleem op te lossen.
  • NPO Klassiek werkt weer in de Apple Muziek app. :)
  • Top!
Log In of Registreer om te reageren.