Mailprogramma stopt direct na opstarten

Dag,

Bij het opstarten van mijn computer gisteren werkt ineens mijn mailprogramma niet meer, het stopt na 1-2 seconden na opstarten. Ik heb al meermaals opnieuw opgestart, uit de bibliotheek dingen verwijderen nav een tip gevonden via google en de ehbo laten runnen. Het probleem bestaat vandaag echter nog steeds. Ik heb geen nieuwe programma's geïnstalleerd en ook geen updates gedaan; wat kan er aan de hand zijn en nog beter, hoe los ik het op? De mail doet het overigens wel op de IPhone. Ik hoor het graag.
met vriendelijke groet, Marianne

Reacties

• Dag Marianne,

Ik heb hetzelfde probleem. Hoe werd dit bij jou opgelost?

Met vriendelijke groet,
    Christiane
  • Idem bij mezelf , op Mac ook na verwijderen en terug plaatsen e mail account ( dat op mijn andere apparaten wel werkt ) blijft het probleem bestaan
    Ook na plaatsen van backup van timemachine waar er nog geen probleem was blijft probleem zich voordoen .
  • 27 November aangepast
    Hallo,
    Deze week deed ik op mijn macbook pro en op mijn macbook de upgrade naar big sur. Op mijn iPhone en kleine macbook werkt alles nog normaal, maar op mijn 15"macbook pro opent er geen venster meer wanneer ik mail open. Met andere woorden: mail is onbruikbaar op mijn grote macbook... Is er iemand die weet heeft van dit probleem?
  • timoshatimosha    Moderator
    Discussies samengevoegd.
Log In of Registreer om te reageren.