Appletips berichten werken niet goed meer, opnieuw aanmelden?

14 September aangepast in macOS 10.12 Sierra
Sinds kort krijg ik bericht van Apple tips met Sluit of Toon te zien. echter bij Toon aantikken krijg ik ,,Niet te vinden,, in het engels
Bij de tips zit ook wel Sluit en Open bij. Het vertrouwde bericht. Oorzaak weet ik niet

Reacties

• 14 September aangepast
    Het zou kunnen dat je problemen hebt ervaren met de push eerder deze week. We zijn namelijk overgestapt op een nieuwe dienst, tijdens die overstap kan dit probleem zijn veroorzaakt. De nieuwe meldingen tonen overigens geen 'Sluit', 'open' of 'toon' meer. Door te klikken op de melding wordt de pagina's geopend.

Als je problemen ervaart kun je het beste je opnieuw aanmelden. Open dan Safari ▸ Menubalk ▸ Safari ▸ Voorkeuren ▸ Meldingen, klik de website aan en verwijder deze dan uit de lijst. Bezoek daarna de website opnieuw om het aanmelden te forceren en opnieuw op 'Sta toe' te klikken.
  • 17 September aangepast
    Beste allemaal een vraagje . In mijn berichtgeving krijg regelmatig apple tips binnen maar sinds een aantal dagen kan ik ze niet meer openen. ik krijg dan de volgende melding 404 not Found.webarchive iemand een oplossing.Dank bij voorbaat
  • Discussie samengevoegd.
  • De handeling gedaan, echter nog steeds geen berichten over appletips !!
  • Probeer dit eens:

Open Safari ▸ Menubalk ▸ Safari ▸ Voorkeuren ▸ Meldingen, klik de website aan en verwijder deze dan uit de lijst.

Ga dan naar Safari ▸ Menubalk ▸ Safari ▸ Voorkeuren ▸ Privacy ▸ Beheer websitegegevens ▸ zoek naar appletips ▸ selecteer de gevonden resultaten ▸ klik op 'Verwijder' om de cookies te wissen (eventueel kun je ook alles verwijderen).

Herstart dan Safari en bezoek daarna de website opnieuw om het aanmelden te forceren. En meld je opnieuw aan voor de meldingen.
Log In of Registreer om te reageren.