wifi staat aan op iphone 12 mini, werkt niet meer na update poging van IOS18.11 naar nieuwste versie
Ik moet mijn Iphone 12 mini hoognodig bijwerken van IOS 18.11 naar de laatste versie. Vandaag ruimte vrijgemaakt op de telefoon door foto's te verwijderen, apps te verwijderen en gegevens te wissen bij apps. Toen kwam ik eindelijk toe aan de 16 gb die ik vrij moest maken om de software update te doen. De update was begonnen maar daarna kreeg ik weer de melding dat er te weinig ruimte was. Weer wat geheugen vrij gemaakt, maar nu wil de update niet meer omdat er geen wifi verbinding mogelijk is. De wifi staat aan en bij elk netwerk dat ik probeer zie ik een blauw vinkje. Ik heb meerdere netwerken geprobeerd, andere apparaten werken gewoon op die netwerken. Iphone dus niet. Wel leek het of ik tussendoor ergens een ios update zag, maar die was daarna ook weer verdwenen. Verder heb ik vanalles geprobeerd via de instellingen, opnieuw netwerk kiezen, aan en uitzetten op allerlei manieren en het modem meermaals gereset. Dacht dat ik misschien via Itunes de ios kan bijwerken, maar ik kan nergens vinden in de app waar dat kan. In het kort: Wifi werkt niet meer na een updatepoging. Update lukt niet meer omdat de wifi het niet doet. Kan iemand mij helpen?
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Zie hier hoe:
https://www.appletips.nl/ios-mobiele-netwerk-herstellen/#:~:text=iPad-,Netwerkinstellingen herstellen