Macbook dicht doen en programma's niet afsluiten

Wanneer ik de Macbook dicht klap en na verloop van tijd weer open was het eerder zo dat gewoon weer verder kon met waar ik gebleven was...... Nu is het vaak zo dat de Mac alles wilde afsluiten en blijft hangen op1 of meerdere apps. Ik moet dan opnieuw moet inloggen.

Hoe los ik dat op?

Reacties

• Wanneer ik de Macbook dicht klap en na verloop van tijd weer open was het eerder zo dat gewoon weer verder kon met waar ik gebleven was..

Bij het uitzetten of uitloggen krijg je een dialoog om programma's weer te heropenen. Staat er soms geen vinkje om een en ander af te sluiten? Zo ja, zet het aan, zoals hieronder.

Dit vinkje heeft volgens mij ook invloed op het gedrag als je het scherm sluit.

• deze staat aan, maar ik bedoel als ik de Mac dicht doe en veel later weer open gaat (als voorbeeld) tv kpn naar vandaag en ook de andere sites die ik open had staan. Dat wil ik dus eigenlijk niet
  • Geen idee, ik heb er geen last van bij mijn iMac, met Sequoia. Als ik die sluimer, dan kan ik weer verder met de websites die ik in de browser geladen heb. Wat gebeurd er als je MacBook eerst in de sluimerstand zet voor je hem dichtklapt?
  • dan gaat hij wel verder waar ik gebleven ben, dank je!
Log In of Registreer om te reageren.