gemaakte foto's met iPhone mini 12 verschijnen in foto app.

ik heb iOS 26 geïnstalleerd op mijn iPhone 12 mini, maar als ik een foto maak met mij iPhone verschijnen ze niet in Foto"s.
Ik hen al opnieuw opgestart en de instellingen bekeken, maar ik kom er niet uit, wie weet er raad?
Aart

Reacties

• KorKor
    4 October aangepast
    Als je een foto gemaakt heb, dan zie je in de Camera.app als het goed is linksonder een rondje met daarin een plaatje van die foto. Als je daar op tikt, kom je dan in de Foto's.app terecht? Zo ja, kun je dan je laatst gemaakte foto's zien?

De Foto App is flink veranderd, zie hier een artikel erover:
    https://www.appletips.nl/fotos-ios-26/
  • Als ik een fito maak en tik op het rondje dan zie ik de foto, maar dan moet ik toch oo foto’s klikken om de foto te zien, ligt dat aan iOS26,
    dat is onhandig
  • KorKor
    5 October aangepast
    Ik vroeg het om te zien of de foto's wel in de Foto.app terecht kwamen, gelukkig wel.

In de Foto.app zelf moet je op het knopje Bibliotheek tikken om bij je foto's te komen. Volgens mij zie je dan je laatste foto's. Als dit niet het geval is, dan moet je naar beneden scrollen om daar te komen.

Een en ander staat beschreven in het artikel, waarnaar ik hierboven gelinkt heb.
  • Kor, bij mij werkt het niet, het gekke is dat dat de foto’s wel op mijn iPad Air verschijnen, ik laat het maar even zo, ben toch van plan een nieuwere iPhone te kopen.Bedankt voor je hulp, groet, Aart
  • Kor, ik heb het gevonden, denk ik, in camera app staat rectsboven 2 vierkantjes, als ik daar op klik kom ik meteen in de foto’s.
    Nogmaals bedankt.
Log In of Registreer om te reageren.