Mail loopt vast na update

Na de grote update gaat mijn mail op de iPad bij het openen steeds op “geselecteerd” en kan ik er niet meer mee werken
Dan moet ik steeds de app afsluiten en weer opnieuw openen
Als ik zelf een mail selecteer staat er een kruisje bij waarmee ik dit weer kan opheffen maar als het uit zichzelf erop gaat dus niet
Wie kan me helpen ?

Reacties

• Alle mail of enkele berichten ?
  • Alle mail . Ik heb dan zogenaamd alles geselecteerd .
    Het is erg lastig
  • Mail die je al gelezen hebt, of ook nieuwe ongelezen berichten?
  • October 2025 aangepast

• Zo ziet mijn postvak er steeds uit , kan geen mail beginnen, geen versturen en heb geen prullenbak meer
  • Als de instellingen voor e-mail van je e-mail provider goed staan in de instellingen van de iPad, dan kan het niet zo zijn dat je geen prullenbak hebt. Dit soort dingen wordt op de server van je e-mail provider geregeld en de iPad neemt het over, zo werkt het IMAP-protocol. Of gebruik je nog POP? Ook omdat je geen e-mail kan versturen denk ik dat er iets niet goed ingesteld staat.

Zo te zien heb je een UPC-adres, is een en ander goed ingesteld op je iPad?
    https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/serverinstellingen
  • Eventueel kun je het e-mail account van je iPad verwijderen en daarna weer opnieuw instellen.
  • Dank voor de reacties , het is iets van na de update .
    Het was goed .hij gaat steeds uit zichzelf op deze stand .
    Als ik de app afsluit en weer open is het weer even goed tot de volgende keer
  • KorKor
    October 2025 aangepast
    Het zou me niet verbazen dat het door de update komt. Probleem is dat Mail een systeem app is, je kunt het niet opnieuw installeren. Volgens mij is het enige dat je kunt doen is je e-mailaccount proberen opnieuw in te stellen en hopen dat dit je probleem oplost.
  • Dank voor je reactie Kor !
  • KorKor
    October 2025 aangepast
    @quiseppo Is het gelukt om Mail weer werkende te krijgen?
Log In of Registreer om te reageren.