Upgrade naar ios26 op ipad
Na de upgrade op mijn ipad kreeg ik op mijn beginscherm volgend teken (grootte van een app) een zwart vierkant met daarin een grote cirkel, in de grote cirkel een kleine cirkel onder de kleine cirkel staat een a. Ze staat gedeeltelijk in en gedeeltlijk uit de kleine cirkel.
Het staat los op het beginscherm. Ik kan het verplaatsen maar het staat niet in de dock en niet tussen de apps. Als ik er op druk veranderd het in een slot en is alles geblokkeerd. Geen idee hoe ik het dan moet deblokkeren. Tot nu toe nog niemand gevonden die mij kan zeggen wat het is en hoe ik dat weg krijg.
Iemand een idee?
Het staat los op het beginscherm. Ik kan het verplaatsen maar het staat niet in de dock en niet tussen de apps. Als ik er op druk veranderd het in een slot en is alles geblokkeerd. Geen idee hoe ik het dan moet deblokkeren. Tot nu toe nog niemand gevonden die mij kan zeggen wat het is en hoe ik dat weg krijg.
Iemand een idee?
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Zo ja, ga naar de Instellingen -> Toegankelijkheid -> scroll naar 'fysiek en motorisch', kies daar 'Aanraken' -> tik op 'AssistiveTouch' en zet dit uit.
Zo nee, kun je een plaatje plaatsen?
Ga naar de Instellingen -> Toegankelijkheid -> tik op "Geef tekst onder aanwijzer groter weer" en zet het uit.