IOS 26 : Safari - tabbladgroepen niet zichtbaar

IOS 26 : Safari - tabbladgroepen niet zichtbaar. Wat ik ook probeer.
In Macbook prima gelukt met TAHOE.

Nu krijg ik Safari ook niet meer naar t eerste startblad. Erg onduidelijk allemaal.

Wie weet raad?
thx

Reacties

• KorKor
    September 2025 aangepast
    Ik ben nog niet over naar 26, maar dit komt waarschijnlijk doordat de zg. compacte weergave standaard ingesteld staat. Dit zit nu onder een knop verstopt.

Je kunt het aanpassen in de instellingen, scroll naar beneden, naar 'Apps' en tik erop en ga dan naar 'Safari', dan naar 'Tabbladen'. Maak daar een keuze voor de instelling die je wil hebben:
    • Compact: Alle knoppen zitten gebundeld achter een nieuwe menuknop, zodat het scherm vrijwel volledig voor webpagina’s is. Je krijgt pas extra knoppen te zien als je erop tikt, waardoor Safari nóg minimalistischer oogt en extra ruimte laat voor content. Hierdoor krijg je meer ruimte in Safari, maar het vereist wel meer tikken.
    • Onder of Boven: Dit zijn de vertrouwde weergaven, maar met het nieuwe design. Bij ‘Onder’ zit de adresbalk onderaan het scherm en functioneert deze als compacte tabbladbalk, terwijl ‘Boven’ de klassieke weergave biedt met de adresbalk bovenin en een knoppenbalk onderaan.

Meer info:
    https://www.appletips.nl/safari-26/#:~:text=Compacte weergave in Safari,-iOS
  • GEWELDIG, Cor!
    Dat is t! Probleem nu al opgelost.
    Dankjewel!!!!
    Ik maak een rondedans!!!!
    Groet. Paul.
  • Blij het te horen. Graag gedaan.
Log In of Registreer om te reageren.