Synchroniseren van mijn 2 Macs en iPhone in mijn netwerk?
Als nieuweling in deze club heb ik een domme vraag. Dat mag toch ook of bestaan er geen domme vragen hier?
Wie kan mij helpen aan een manier om mijn netwerkje, bestaande uit 2 Macs, een Ventura uit 2016 en een Sequoia uit 2022, een iPhone 8 XR en een iPad. Ik zit met mijn 'Google wachtwoordenmanager' die steeds op mijn apparatuur verschilt. Ergens een vinkje vergeten? Hoe koppel ik het spul weer?
Wie kan mij helpen aan een manier om mijn netwerkje, bestaande uit 2 Macs, een Ventura uit 2016 en een Sequoia uit 2022, een iPhone 8 XR en een iPad. Ik zit met mijn 'Google wachtwoordenmanager' die steeds op mijn apparatuur verschilt. Ergens een vinkje vergeten? Hoe koppel ik het spul weer?
Log In of Registreer om te reageren.

Reacties
Google’s passwordmanager wordt niet veel gebruikt in het Apple ecosysteem. De meeste gebruiken die van Apple zelf of een andere, zoals 1Password. Volgens mij is het geen specifiek Apple probleem, maar een kwestie van de juiste instellingen in Google Chrome/Google account.
Als je als zoekopdracht in de zoekmachine van Google “google wachtwoordmanager iphone en mac” ingeeft, dan krijg je een uitgebreide uitleg over de instellingen van de Google passwordmanager. In hoeverre het klopt durf ik niet te zeggen, want ik gebruik het niet.