Foto op iphone heeft 2 verschillende tijden
Weet iemand hoe het kan dat een foto op de iphone van een kennis 2 verschillende tijden heeft ? Er staat een “tijd created” en een tijd “ contend created” . Het verschil is 1 uur, “ contend created” is 1 uur vroeger dan “ created” . De foto is gemaakt op IJsland ( tijdsverschil met Nederland is 2 uur).
Op mijn iphone heb ik bij dezelfde foto maar 1 tijd, die is gelijk aan de “ content created” van mijn kennis.
Op mijn iphone heb ik bij dezelfde foto maar 1 tijd, die is gelijk aan de “ content created” van mijn kennis.
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Deze tijden staan in de zg EXIF- informatie van de foto. Volgens de uitleg hiervan:
Content Created:
Dit is de datum en tijd waarop de foto daadwerkelijk is gemaakt, oftewel het moment van opname. Het geeft de tijd aan dat de camera de foto heeft vastgelegd.
Created:
Dit is de datum en tijd waarop het digitale bestand, inclusief de EXIF-gegevens, is aangemaakt of gewijzigd. Dit kan bijvoorbeeld het moment zijn waarop de foto is opgeslagen, bewerkt of geëxporteerd/geïmporteerd.
Bij foto’s gemaakt door je iPhone zijn deze tijden gelijk.
Ik heb de foto niet zelf gekregen, maar hij heeft de foto ongetwijfeld opgeslagen, hij maakt er een presentatie van.