Notities delen met gezin

Hoi,

Ik gebruik momenteel Evernote om notities bij te houden. Er gaat daar echter e.e.a. veranderen waardoor ik op zoek ben naar een alternatief. Weet iemand of je in notities ook een map kan delen met familieleden? Ik weet dat dit kan met foto's en de agenda, maar de notities weet ik niet.

Alvast bedankt voor het meedenken,

Martin

Reacties

  • notities en herinneringen kan je zeker delen aanmelden via icloud op al je apparaten waarop je het wil activeren net zoals foto's en agenda.
    Dus dat moet je zeker lukken.

    groetjes frank
  • Hoi Frank,

    Bedankt voor het meedenken. Het synchroniseren met mijn Apple devices werkt inderdaad prima. Waar het mij om gaat is het volgende: 2 verschillende Apple id's met ieder hun eigen notities willen notities met elkaar delen, net als de agenda. Ik heb mijn afspraken, mijn vrouw heeft haar afspraken en zaken voor ons samen staan in de familie agenda die gedeeld is tussen ons. Dit laatste werkt echter niet met notities, daar is geen gedeeld notitieblok. Ik heb net Apple support aan de lijn gehad en zij bevestigden dit. Het is wel als request genoteerd om dit mogelijk te maken. De tip die ik kreeg was de volgende: maak een extra email adres aan en voeg die toe op ieder device waarvan je wilt dat deze bij de gedeelde notities kan. Zet in de instellingen dat de notities van dit account gesynchroniseerd worden (mail is niet van belang hierbij). De gedeelde notities plaats je onder dit account waardoor iedereen erbij kan.

    Ik ga deze oplossing binnenkort testen en ik zal de resultaten in dit draadje delen.
  • Vandaag getest, met dat extra e-mailadres en dat werkt als een zonnetje. Mijn vrouw en ik hadden het zelfde probleem namelijk!. Dus bedankt voor de tip.
Log In of Registreer om te reageren.