Configureren van een iPhone 4s zonder wifi (stuk)

Goede middag,
Ik wil graag van de iPhone 4s van mijn man een reservekopie maken (zodat ik alles op een 5s kan overzetten), dat is nog nooit gebeurd. Als ik de telefoon aan de mac koppel en iTunes open vraagt hij om deze te configureren als nieuwe iPhone.....
Omdat ik niet weet of de mac het als een nieuwe (dus gewoon een die er nog niet eerder was) ziet of als een 'nieuwe' (dus vanaf de winkel en helemaal leeg....).....
Als ik kies voor configureren als nieuwe iPhone, wis ik dan alles??
Ik kan via de iPhone geen reservekopie maken omdat hij niet op de wifi zit.....
Heeft u enig idee hoe ik zijn gegevens op de 5S krijg?
Ik durf het namelijk niet goed te configureren als nieuwe iPhone......
Hij heeft nog software update gehad naar 9.3.1 (kan ook niet, de wifi van deze iPhone is stuk....vandaar de switch naar mijn oude 5s)

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Ik geloof dat je gewoon kunt kiezen als nieuw, de instellingen worden niet verwijderd want eerst moet je aangeven wat er gesynchroniseerd moet worden. Maar ik ben er niet zeker van, vroeger was dit wel zo en iTunes gebruik ik al enige tijd niet meer om te synchroniseren. In slechste geval moet je partner als nieuw beginnen en dan is in sommige gevallen nog beter.
  • Hallo @Kameleon ,

    Hoe heb je dit probleem opgelost. De Wifi van mijn 4S is ook kappot waardoor ik niet kan inloggen met mijn Apple ID.

    Grtz

Log In of Registreer om te reageren.