Game Center werkt niet na installatie iOS 9?

September 2015 aangepast in iOS 10 of eerder
Na installatie van IOS9 werkt mijn game center niet meer waardoor ik niet in kan loggen bij landleven aan zee. Is hier een oplossing voor?
«1

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Game Center heeft inderdaad problemen in iOS 9. Dit is een probleem niet afhankelijk is van het type apparaat. Even afwachten dus. PS: in de beta werkte GC ook maar af en toe.
  • Hetzelfde probleem , na update iOS 9 wit beeld bij Game Center
  • Hier hetzelfde probleem op de iPad mini, waardoor hij ook de games niet opent die hieraan gerelateerd zijn
  • WesleyWesley    Beheerder
    Apple werkt aan een oplossing en zal in de volgende update gefixt worden.
  • Ook bij mij werkt Game Center en Landleven aan Zee niet meer na up date. Graag snel een oplossing voordat ik alles kwijt ben.
  • WesleyWesley    Beheerder
    ga naar instellingen – algemeen – beperkingen – zorg dat onderaan bij game center alles actief is. (beperkingen niet actief? Maak het dan eerst actief) helpt dit?
  • Na de update werk mijn came centrum nog steeds niet nu woord ik al uit anderen spelletjes gegooid
  • Hier hetzelfde ... Baal enorm want ik heb dollars in landleven gekocht en kan al vanaf de update niet meer spelen


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • Vandaag de iOS 9.2 geïnstalleerd en nog steeds geen Gamecenter! Lijkt wel of mijn account weg is sinds de installatie 9.0!!!!! Iemand een oplossing hiervoor? Ik zit er niet op te wachten om mijn ipad opnieuw op te starten met de fabrieksinstellingen.
  • October 2015 aangepast
    sinds de laatste ios update is mijn gamecenter helemaal weg en stagneren mijn spelletjes voortdurend!
  • Ik heb na de iOS update ook problemen met de spellingscotrole. Die is in het Engels.
  • WesleyWesley    Beheerder
    Apple is op de hoogte van het Game Center probleem en is lastig op te lossen volgens hun. De oplossing komt waarschijnlijk samen met iOS 9.1, helaas nog even afwachten dus.
  • Hallo,

    Landleven doet sinds zaterdag 17 oktober niet, ook gamecenter doet het niet.
    Het rare ervan is dat andere games die ook geconnected aan gamecenter zijn, die het wel doen.
    Ik vraag me eigenlijk af hoe lang dit geintje gaat duren, want het is toch niet normaal meer dat ze er niets aan gaan doen?

  • QuintenQuinten    Moderator
    Sommige games gebruiken Gamecenter om enkel punten weg te schrijven. Anderen gebruiken Gamecenter dan weer om weg te schrijven en data op te halen, dit zijn games die cross-device werken. En in die laatste groep bevind zich dan ook Landleven, zoals vele games.
  • Ja ik merkte dat, ik kon op 21 oktober weer landleven spelen,maar sinds vandaag 22 oktober niet meer.
    Wat is er toch aan de hand?
    Ja iets met IOS, maar wat Apple ook doet, daar hoeven mensen toch noet de dupe van te worden?

    Wordt er knettergek van.

    Oplossing komen en opgelost blijven,that's it!

  • Duurt wel erg lang met, Game Center ..
    Hij reageert niet kan geen spellen doen. Punten worden niet opgeteld. Word er dood ziek van.
    Heb van alles geprobeerd hellaas.
    Is er al wat bekend ??

  • QuintenQuinten    Moderator
    6 uur geleden was er een storing bij iCloud:
    http://www.apple.com/support/systemstatus/
  • November 2015 aangepast
    @ Quinten.

    Maar ik kom al ruim een maand niet op game center.
    Hij blijft draaien, zoeken maar de page blijft wit.
    Ook bij iCloud.
    Kan niks doen, als ik een game wil spelen , houd ie de punten niet bij. Dan staat er "niet ingelogd" ..
    Bij multi player games .
    Verzoeken van vrienden kan ik niet accepteren .
    Duurt erg lang. Kom jij er weer op Quinten ?.
    Bedankt voor je reactie ..
  • QuintenQuinten    Moderator
    @marlborogirl
    Ik kan er al een tijd terug op.

    Voor jou kan ik enkele stappen wel bedenken om het terug te activeren:
    1. Houd home- en sluimerknop ingedrukt tot het Apple logo verschijnt laat dan los. De iPhone doet nu een hard restart, en lost eventuele problemen op.

    2. Ga in Instellingen > iCloud en log uit in iCloud, Behoud de gegevens. Herstart de iPhone zoals hierboven net vermeld, en log terug in in iCloud. Dat moet wel helpen.
  • November 2015 aangepast
    @ Quinten.

    Bedankt voor je reactie weer , wat je zei bij stap 1. Doe ik echt dagelijks. Ik kom er wel op dan, maar als er een vriendenverzoek is, en wil accepteren blijft ie maar draaien in de linker hoek. Er draait een soort sterretje zeg maar. Dan duurt echt vreselijk lang. En als nog hellemaal niks.
    Of ga snel naar een game toe, dan staat er niet ingelogd . Pfffffffff ...
    Ik ga nu stap 2 proberen op goed geluk. Ik laat het je dadelijk weten. Zou te gek zijn als het lukt
    ; )
  • Ohhhh. Er staat 'als u uitlogt dan verlies ik aal mijn foto's enz ...
    Vind beetje eng om te doen.
    Zonde als ik al mijn opslag foto's verlies ..
    En ook als ik naar instelingen ga, en klik daar op game center doet ie niks. Blijft staan.
    Sorry, maar wat een zeur ben ik he . ;)
    Ik wil je weer bedanken voor je tips , en dat je met me mee denkt.
    Misschien komt er snel een nieuwe update .. Wand het heb toch een reden van game center. Ook kijk ik regelmatig of er een nieuwe update is.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Geen probleem hoor. Dit forum is er om iedereen te helpen.

    In verband met het uitloggen in iCloud en het verlies van gegeven. Je krijgt de keuze normaal om je gegevens op je iPhone te bewaren, is dit niet het geval, dan staan ze in iCloud en kan je ze achteraf nog altijd downloaden. Wil je voor het zeker zijn, kan je voor het uitloggen elke on/off knop apart gaan deactiveren.

    Het kan nog enkele weken duren voor er een nieuwe update word uitgebracht.

    PS: als het nog altijd niet lukt, kan je de volgende stap doen:
    Maak in iTunes een reserve kopie, en vervolgens klik je op Herstel iPhone, volg de stappen en plaats wanneer iTunes er om vraagt de reservekopie terug.
    http://www.appletips.nl/een-iphone-ipad-of-ipod-touch-synchroniseren-updaten-en-herstellen-via-itunes/
  • November 2015 aangepast
    Goedemorgen Quinten.

    Dank je.
    Als de nieuwe update er is denk je dat game center dan weer naar behoren werkt ?
    Ik durf het niet aan log uit op log uit op ICloud .
    En je andere advies, is voor mij te ingewikkeld .. Dom he ..
    Reserve copie enz.. Ik doe alles op iPad.
    Als ik er weer op kom, ben jij de 1'ste die het hoort.
    Ook al is het forum voor iedereen, toch wil ik je nogmaals hartelijk bedanken. ;)
    Je hoort van me.
    Bedankt ...
  • QuintenQuinten    Moderator
    @marlborogirl, ik ga me er niet over uitspreken dat Game Center zal werken na de volgende update. Zoals je bovenaan in deze Discussie kan lezen, heeft Apple dit probleem opgelost (zie post Wesley). Als je nog vragen hebt, of ik moet het iets gedetailleerder uitleggen dan, moet je het maar laten weten.
  • November 2015 aangepast
    Beste Quinten.

    Blijven hopen van wel, neem aan dat Apple ook wil dat alles normaal werkt zoals voor heen.
    Zo is het nix, ik en vele andere willen ingelogd zijn als ze hun game spelen
    En tegen elkaar game . Neem aan dat Apple dat ook begrijpt.
    Die laatste update was de druppel dat hoor je aan alle kanten.
    Wat ik eerder aangaf, het hoort normaal te werken. En niet met alle omwegen om op game center te kunnen komen. En je games te kunnen spellen ..
    Nogmaals bedankt voor al je tips Quinten.
    Idd zal ik doen.. Top ..
  • QuintenQuinten    Moderator
    December 2015 aangepast
    De oplossing was als volgt:
    1. Uitloggen in Instellingen ▸ iCloud, en terug inloggen
    2. Instellingen ▸ Algemeen ▸ Datum en tijd ▸ Stel autmatisch in is aangevinkt
    3. Toestel herstarten met Home- en Sluimerknop ingedrukt tot Applelogo verschijnt.
    4. Instellingen ▸ Gamecenter ▸ klik op Account: [e-mail-adres] en kies voor log uit
    5. Vervolgens log je opnieuw in.
    6. Ga nu naar Gamecenter en je bent terug ingelogd.

    Versie iOS 9.1
    (veel geduld, bij het laden is een gouden tip)
    Mogelijke struikelblokken zijn gesloten poorten in het netwerk die Gamecenter tegenhouden te communiceren met de database bij Apple.
  • Niet veel opgeschoten, nog precies het zelfde probleem.
    Week terug wel update gehad.. Maar niet voor game center.
    Alleen voor troep, waar je niks aan heb.
    Voor mij geen Apple meer.
  • Geen Game Center na update iOS 9
  • Ik zou er veel voor over hebben om zonder game center een spel te kunnen spelen, maar game center dringt zich ongevraagd steeds weer op met aanmeldverzoeken en dergelijke ... Ik zou me persoonlijk gelukkig prijzen in jullie geval ...
Log In of Registreer om te reageren.